Carran

Här har ni några grejer som kanske inte alla visste om mig:
  • Jag har hamburger dressing på fiskpinnar
  • Jag tror alltid att det ska pipa när jag går ut ur en affär även fast jag är fullt medveten om att jag inte har tagit något
  • Jag hade jätte mycket exem när jag var liten
  • Jag hatar att ha på mig sockar inomhus
  • Jag tycker inte om djur förutom katter
  • I en mattävling med William åt jag 18 potatisbullar
  • Jag är rädd för att rida på hästar efter att jag var liten och höll på att ramla av
  • Jag har egentligen jätte lockigt hår
  • Jag har jätte kort stubin
  • Om jag letar efter något och inte hittar det på en gång brukar jag få utbrott och kasta saker omkring mig i ilska
  • Jag tycker att om att pierca mig men hatar sprutor
  • Jag hatar att göra något som man egentligen inte får göra.
  • Jag har lätt för att förlåta men svårt för att glömma
  • Jag har lätt för att berätta saker för andra…vissa gånger är det inte så jätte posetivt
  • Jag ville egentligen gå personligstil och media var mitt fjärde val.
  • Jag är fullkomligt inkompetent när det gäller matematik
  • Jag pratar alltid med mig själv tyst när jag är med folk och högt när jag är ensam

Kommentarer
Postat av: hannele

Jag ville egentligen gå personligstil och media var mitt fjärde val.



är jag så jävla glad att du kom in på media, och att jag gjorde det, så vi träffades gumman!!

2009-09-11 @ 17:27:16
Postat av: linnéa

hihihi, knas :D

2009-09-12 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0