äntligen hemma.

Jag är äntligen hemma och är dyng trött...
alltså idag på skolan!! haha jag och hannele tog värsta facebilderna och jag skrattade sjukt mkt
helt plötsligt skriker Ibi satans ANALKULA och då dog jag! alltså jag skämtar inte jag grät av skratt..!
jag var verkligen extremt övertrött..
kanske bjuder på en facebild sen om jag vågar..

Sen åt vi lunch och den dög väl, det var random killar som satte sig bredvid oss och fan va fult det var!!
Sen idrott det var ganska chill och psykologin var verkligen jätte tråkig.. jag ville sova.. hannele ville sova.. Johanna ville sova... vi ville sova...

Efter skolan köpte jag och hannele varsinn mössa och nu är jag hemma igen.
Spelar pegball mot william och ska nu ta mig en dusch!!

Hoppas alla har en bra måndag kväll, min består av plugg och teveserier.

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0