"82..."

Dagen var bra! foto gick kanoners, bilderna var däremot förfärligt fula och jag tror att Ibi håller med mig..

Vi hade inte tal på svenskan och det var bara så himla skönt att slippa! nu kan jag verkligen träna på det och vara väl förbered, måste dock ändra lite eftersom svenska läraren ansåg att det inte var 100 % bra..
men det får jag väl lösa under kvällen.

Efter skolan träffade jag William, vi gick till station och jag köpte fika. Gott var det kan jag lova, stations kladdkaka är inte nådigt god! När vi satt där masserade william mina axlar..
C: Åh.. gud va skönt.. fick gåshud på armarna
w : Vare så skönt så du höll på att få en.......
sen tystnad.

Sen dog vi bara av skratt!!! fyfan va roligt det var..

William kom på att vi skulle dra till Ersboda och gå på coop så vi gjrode det, åkte med åttan dit och köpte 20 nougat bara sådär.
När vi väntade på bussen tillbaks till stan satt en gubbe och var helt tokig satt och höll på med nå tipsgrej
sen sa han till william
" Du mannen, säg två siffror mellan 1-35"
då sa william först någon siffra och sen sa vi typ samtidigt 23, det var lite läskigt men!!
sen frågade han mig och jag sa 7 och 32, sen ba " tack bruschan" ahhaha..
Sen kom det roliga..
Han frågade en annan gubbe
" öj du bruschan säg en siffra mellan 1-35."
" eh.. alltså jag är inte så bra på siffror"
" men kom igen säg en siffra mellan 1-35"
då han ba " eh.. 82"
HAHAHAHHA... william kramade mig och viskade det i mitt öra. Han fick hålla fast mig så jag inte skulle ramla omkull för att jag skrattade så mycket! det var så jävla roligt!!!!!!!!

Det var verkligen en rolig dag!!!!! det där var bara två exempel på hur roligt vi fick ha det idag, tack för en bra dag bästa willliam!

Sen i bussen till stan körde bussgubben skit dåligt och jag blev åksjuk.. uschan!

Nu är jag hemma och är ganska så trött ska snart äta och sen blir det läxa. HATAR SKOLAN JUST NU
men det är bara att jag tar tag i det.
Sen är det idol ikväll och då är det ju från Umeå, så det måste jag ta och se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0