You don't know how lovely you are!

SKOLLEESSSSSSSSSSS...

Ialla fall måste jag skynda mig hem idag efter skolan, mamma och pappa far ju idag..
Måste medge att jag är EXTEMT avundsjuk.... jag vill oxå!!!

Emely ska iaf sova hos mig någon dag i veckan, ni andra är även välkomna att joina mig för jag kommer nog vara rädd för att sova själv i lägenheten..

nemen det kommer säkert gå bra, hoppas jag.

Ikväll SKA jag plugga, MYCKET!!! verkligen, jag måste för det går inte att jag inte pluggar.
så ikväll då jävlar!!!

Nu ska Hannele och Ibi ha nyhetsanalys och sen har vi världens längsta samhällskunskap..
Sen text.

Jag uppdaterar ikväll när jag tar paus från pluggningen!

i need you like a heart needs a beat but it's nothing new.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0