trött tröttare tröttast.

Jag är sjukt trött nu, var ute med eddie när jag kom hem, han bajsade ner hela sin svans, förlåt att jag skriver det här här men det var faktiskt så jävla sjukt....
när jag kom hem försökte jag få bort det, men det slutade med att  jag fick duscha honom.. jag var inte den glada Caroline då tro mig.. jag kommer inte ha hund när jag blir stor nej.

Jag ska se idol och sen sova.. för jag är verkligen så himla trött!! jag behöver verkligen sova..
Nu är det mr bean på tv också, JAG ÄLSKAR mr bean!!!! han är faktiskt min förebild typ.. haha.

äh, jag ska se klart det här nu sen sova..

natiiiiiiiiiäj

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha=)



god natt! händer i helgen?

2009-10-24 @ 00:30:31
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0