Step up,

Nu har jag gjort svenskan och engelskan, det känns väl ganska bra.. Engelskan är jag nöjd med i alla fall.
Har städat min garderob nyss vilket alltid är nödvändigt, ska röja lite i rummet också för det ser hemskt ut..

Det blir ingen övik på lördag, istället ska jag och william köpa B&J och äta det i parken. Men det blir nog bra det med.
Så jag ska shoppa MASSA underkläder här i Umeå istället, ska ta med mig mamma så jag får något köpt..
annars står jag bara och vet varken in eller ut.
Jag funderar på att ha eddie i sängen i natt , hur skulle det vara ... en fet hund som tar upp all plats.. ja som en pojkvän? haha.. nej okej.. men han är mysig och hårig och luktar inte så gott.. kanske ska sova i hans säng?
pappa skulle tro att jag var helt.. nej juste han vet hur jag är..

nej, nu ska jag ta tag i rummet och sen blir det sängen!
solong

JAG LYSSNAR PÅ DARIN NU! haha. linnea, jag älskade när vi älskade han<3
puss

Kommentarer
Postat av: linnéaj

DET VAR DET BESTE<3

när vi såg honom =)=)

2009-10-22 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0