små sår.

Jag har små sår på mina fingrar, sjukt jävla drygt. Det svider och är skit jobbigt bara..
Små sår är fan drygare än stora och helst när det är på händerna!!
ska typ skära upp händerna istället... så det inte är små skit sår.. nej okej nu spårar jag igen...

på tal om spåra.. jag vet inte ens vem du är längre.. hemskt bara.

har i alla fall sett en massa serier ikväll och nu ska jag nog snart sova, skönt skare bli! imorgon åker jag bort men jag hinner nog blogga innan dess.
Sen när jag kommer hem igen ska jag måla om i mitt rum och fixa fixa fixa.
Imorgon så kommer nog mitt förflutna hinna upp mig, men jag tror ändå att det blir bra.. jag har bortträngt dem åren så det ska bli intressant att uppleva dem igen!!

Nu ska jag ta och lyssna lite på min sovarlista och sen blir det att gosa ner sig i duntäcke.

natiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0