sandra har en matte b skiva.

Sandra är cool för hon har en matte B skiva..
not.

Snart är det teater och då ska vi få manus, så himla roligt!!
sen har vi diskussion på Engelskan och skit.. jag glömde ett kort på farmor till svenskan....
SÄMST!!!!!!!!!!!!!
men jag orkar inte bli sur eller något för jag kan ändå inte göra något åt saken!
SNART LOV, alltså shit shit shit.. jag taggar lovet!!!!!!!!
tänk ikväll :
Då ligger man där i soffan, inser att det är LOV i EN vecka, titta på idol, sen sovmorgon imorgon.
SKÖNT.
På onsdag drar jag "hem" till sörmjöle, och har grillkväll med dem bästa, det blir super.

DET SNÖAR HUR MYCKET SOM HELST UTE NU!! RÖVVVVVVVVVV

Jag funderar på att klippa lugg? vad tycker ni? KOMMENTERA för jag vet inte, den är ju jätte ivägen bara.. men vad tycker ni? lugg or not?


Om jag inte saknar dig så har jag mina skäl.


Lugg?

eller snelugg?

Kommentarer
Postat av: charlie

åh ska du göra det? :D vad glad jag blir :D :D



lugg säge rjag (: du passa bäst i det!

2009-10-23 @ 16:17:49
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHA! jag är visst coool!:O tuffast i stan, men aja.. glad att du skrev om mig iallafall. puss gullet!

2009-10-23 @ 18:37:42
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0