Please don't leave me.

Vissa drömmar borde inte få existera, vissa drömmar borde man inte kunna drömma.. jag hade en sån inatt.
fyfan, du får aldrig lämna mig! ALDRIG. Jag har fortfarande en klump i magen och bara tanken på drömmen kommer få mig att gråta idag..

Vissa drömmar är faktiskt inte roliga någonstans.. den där var bland de värsta.

Ny dag och snart är helgen slut. Min helg har varit bra, borde ha tränat men jag har inte haft orken.
Ska ta igen det i veckan hade jag tänkt!
Har börjat på min krönika nu och den kommer bli bra tror jag.
jag ska även läsa en svenska bok och försöka läsa ut Twilight. Så det blir en plugg dag idag, det regnar ju ute oxå så jag har faktiskt inget emot att bara sitta med musik och göra läxa. Ska städa upp lite här hemma oxå som alltid, men det går ju snabbt.
Jag pratade med Mormor igår kväll och hon är faktiskt den underbaraste tanten som finns, världens bästa!
Nu ska jag ta mig lite frukost och försöka få bort klumpen som fortfarande inte vill lämna min mage..

kiss-ass

Kommentarer
Postat av: maja

sv: åh, tack så jättemycket :)

jag har varit jätteseg på att svara på kommentarer men nu har jag tagit tag i det, om du undrar vart detta svar kom ifrån helt plötsligt haha!

2009-10-04 @ 15:32:02
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0