one year

Idag slog det mig att sondell kommer åka bort till USA ett år..
Fyfan! ett år är inte en liten tid. När såna saker slår mig blir jag så jävla ledsen bara..
Jag kommer överväga att bege mig till e4an många gånger innan det året tar slut.
Jag kommer sakna honom mycket det är en sak som är säker..


Har haft en day from hell! allt som har varit dåligt i mitt liv åt upp hela min dag idag, mådde verkligen pyton och ville sjunka underjorden men nu är jag hemma och klarade dagen.. det var verkligen det viktigaste! att jag klarade dagen.

Nu får jag äta mina mackor med kaviar och ost, i love it!
sen ska jag göra läxan så den är bortgjord, sen imorgon 12.50 får jag höstlov..! GUD
jag taggar så jävla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0