Melissa Horn

Melissa Horn har släppt nytt album, har börjat lyssna på det nu! kommer lyssna på den i kväll också, känner på mig att det kommer vara super bra.

Jag minns när jag lyssnade på hennes första skiva för första gången..
Det var förra vintern och vi hade APU, jag hade pratat med dig i telefonen och mitt liv vändes bara upp och ner. Jag orkade inte åka tillbaka till skolan, åkte bara hem och satt vid matbordet och lyssnade på Melissa Horn.
Hade en klump i magen och kunde helt enkelt inte sluta gråta, hennes texter var precis som skrivna för mig. Det var som att hon visste hur jag mådde och sjöng ut mina känslor i hennes texter.
Jag kommer aldrig glömma den dagen när jag satt där helt tom, den dagen som du inte längre var min.
Det var länge sen nu, så nu är det historia och det känns bra!


Jag hoppas att den här skivan kommer vara lika bra, har absolut höga förväntningar på den.

Jag tror att den kommer vara helt underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0