kvällen

Nu tänkte jag blogga lite grann...

Har sett alla mina filmer, awsome varom.!!
jag rekomenderar alla tre faktiskt, dem var jätte bra..
jag har hållt mig vaken tills nu vilket faktiskt är ganska bra för att vara jag.. jag brukar lägga mig vid typ tolv tiden!
Men jag satsar inte längre på klockan 5.. faktiskt inte.. ska nog snart lägga mig i sängen och bara somna! sova länge imorgon, sen träna och göra läxa. Ganska lugn helg faktiskt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och det är faktiskt jätte mysigt! har haft massa kuddar och täcken i soffan men nu sitter jag med en filt bara och lite kuddar! rå chill hur som helst..
Jag tänkte att jag skulle skriva typ as mycket men jag har som inte så mycket att säga egentligen..

Nej ska nog ta och sova nu faktiskt..
min säng skriker efter mig och jag lyssnar faktiskt på min älskade säng..

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0