Jag ska sakna dig imorgon.

Bra dag, vi hade bara två lektioner! sedan drog jag på stan och väntade på Linnea som skulle komma till stan vid 2.
Jag köpte självklart en tröja! haha. Sen träffade jag mamma och vi letade efter ett ljus åt henne, jag träffade den jag ska göra reportage om och det kommer bli toppen känner jag.
Sen köpte jag ett såntdär 5 ämnes block, imorgon ska jag skriva ut en bild som jag ska ha som framsida.

Sen kom linnea till stan och vi chillade runt och prata prata prata.
Jag började sjunga britney spears när jag kollade hur mycket pengar jag hade kvar.. jag och linnea skrattade hyffsat mycket åt det kan jag lova..

JAG SAKNAR WILLIAM!
jag ska träffa honom imorgon i alla fall!!! jag taggar hur mycket som helst!
det kommer bli bäst!

nu ska jag dra på gymmet och köra bodypump.

pussssss

Kommentarer
Postat av: Klara

Tack!!!!

2009-10-14 @ 22:50:04
URL: http://klasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0