Jag glömmer dem dagarna som gav mig en anledning att le.

Jag vart precis den lyckliga Caroline igen, fan va glad jag är! Jag fick jätte bra betyg på krönikan och det gör mig taggad till att fortsätta med skolan och sådär.. nu sneglade jag på betyget igen och blev asglad.
Vi fick fika idag och det var så där jätte underbart, jag njöt för det var så jävla gottttttttttt.
Igår var jag ju lite störd och googlade tårtor? jaja.. jag satt där och tittade på en massa tårtor och blev assugen.
Nu lyssnar jag på Beat it, jag klarar inte av den låten + massa andra, därför ska jag lyssna på dem resten av dagen och ett tag framöver, lyssna på varenda låt som river upp massa jobbiga minnen! varför?
jo för att jag inte tänker låta personer och minnen hindra mig från att lyssna på viss musik och jag hindrar mig själv från att gå vidare, jag är SÄMST på att gå vidare jag är ältarnas mästare se på mig som ett bra exempel på att ältande inte är en bra grej.. då blir man så trasig som jag lyckats bli.
Men nu ska jag lyssna på musik som är jobbig, gråta som ett as och sedan skriva ner varför det är jobbigt och sådär, inte här! har inte tänkt blotta hela mitt liv. Ska skriva så bara jag kan läsa. jag ska göra allt jag kan för att sluta älta sönder mitt liv. Jag orkar inte vara trasig längre, och jag har ju så jävla fina minnen! dem kan ingen ta ifrån mig! verkligen ingen, Det är ju bättre att jag glädjs åt dem istället för att stänga av en låt så fort den påminner mig om något minne. Jag får rysningar i hela kroppen och klump i halsen... jag hatar egentligen att bli påmind om saker som gör så jävla ont, men jag måste! för jag har verkligen fastnat i den där dåliga perioden och jag vill inte vara i den.. så.. nu är det jobbiga låtar som står på listan
Shit va långt jag skrev om det där nu, men jag blev bara så tvärdjup i mina tankar och var bara tvungen att få ur mig det. Jag orkar inte älta mer, jag orkar inte vara ledsen pga er mer, jag orkar inte att ni ska styra mitt liv när ni inte ens försöker, jag låter er äga mig och kontrollera mig.
I'm done

Så nu ska jag må skit dåligt tills jag kan lyssna på alla låtar utan problem.

Efter skolan ska jag bege mig hemåt och ikväll blir det träning och läxa.

Beat it beat it beat it beat it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0