I'm only fooling myself!

Jag älskar när man inser saker!

Köpte en jätte mysig kofta idag på stan, den var verkligen super fin!
ska ha den imorgon och ett par leggins, mysmys
skola imorgon ju, sen hem och lämna datorn sen cykla till mariedal
och köpa skor, älskar att köpa skor!! de är asfina.
sen hem och ja resten vet ni redan...Nu sitter jag med min
 bokanalys och det känns bra att göra bort den, sen ska jag nog
hålla på med text uppgiften
GE FÖRSLAG NU PÅ KRÖNIKA ? =)
har spritat naveln nu och jag längtar tills jag ska ta ett nytt hål!
fast inte i naveln dåra.. jag har mina projekt på gång,
ne nu ska jag fortsätta med analysen.

Lyssna på Muse-plug in baby den är faktiskt grymt bra!






It’s love in disguise - I’m lost in your eyes - I’m lost in your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0