I just poured my heart out There's bits of it on the floor,

Bra söndag har det varit! jag har börjat läsa Hohaj nu
ska försöka läsa ut den imorgon, men jag ser ju hur det blir..
Jag åt lingonsylt idag, åt det hos syster första gången
 för någon månad sen.Jag har alltid HATAT lingonsylt,
men nu tycker jag att det är gott! så jag åt
det till mina potatisbullar idag. Sen tog jag mig en kopp te
 och läste lite läxa. Smsade till eniro och fick roligaste svaret
vilket ni ser nedanför detta inlägg

Jag har en enorm saknad
inom mig!! ett hål som inte kan fyllas.. det är inte lätt
jag vet att det aldrig kommer fyllas för dem
som jag saknar är dem som har
slagit upp hålet, jag har försökt med er och ni bryr er inte längre,
jag tycker det är jätte tragiskt, för ni vet ju hur mycket jag behöver er?
 ibland blir jag bara så förbannad för att ni bara lämnat mig...
visst om det bara varit någon som jag inte brytt mig om så mycket, men ni var
närmast mitt hjärta och det är svårt att veta att ni inte bryr er..

behövde få ur mig det där kände jag..

Jag har i alla fall blivit kär i Maria Mena ikväll, hennes röst är underbar!
så nu kommer jag väl
lyssna sönder hennes låtar istället för Melissa Horn.
Jag såg One tree hill ikväll och det var så jävla bra!!
som alltid, jag grät en skvätt.
Nästa vecka är det säsongsfinal, måste se!!
Jag saknar mamma!! hur mycket som helst nu..
på torsdag!!!
Nu ska jag se teve, det är 4 avsnitt av sex and the city!
älskar älskar älskar.
Jag hoppas ni har haft en bra helg! det har i alla fall jag haft.


He grabs my WRISTS
As my fingers turn into angry fists
And I whisper "Why can't you love me, I'll change for you,
I'll play the part."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0