Fix you.

godmorgon!
jag nyser hela jävla tiden, är säkert allergisk mot Eddie..
eller typ mig själv!! skulle faktiskt inte förvåna mig.
Jag somnade as sent igår och mamma väckte mig tidigt.. eller jag vaknade själv klockan åtta och då satte jag igång min sovlista på spotify och somnade om i godan ro. Sen elva sticker mamma in huvudet och säger
" När har du tänkt kliva uppdå?" om jag orkat svara hade jag sagt
" Jag har tänkt sova i hundra år som törnrosa"
men jag var förlamad i munnen så jag bara stängde ögonen igen.
Min piercing har blivit galen, jag vet inte vad som händer med den... men förhoppningsvis är det inget allvarligt..

Snart kommer syster hit och vi ska äta lunch då, så jag ska baka en kladdkaka nu.
Sen blir de bara en massssaah läxa all day long! hoppas ni får en skön söndag.

Carranjohanssoncool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0