Dancing in the moonlight

Nu är det äntligen lov. Det är efterlängtat.

Teatern var jätte härlig idag, vi masserade varandras axlar och vi fick använda oss av manus.
Engelskan gick bra och Svenskan är inlämnad, jag fattar inte att det är lov.. ska ta mig en varm dusch och sedan ta in det faktum att det är lov i en hel vecka nu, underbart underbart underbart.
Nu är typ hösten snart slut.. det har börjat snöa ute det känns inte super kul, hellre höst än vinter.
Hoppas det blir en kort vinter, snart sommar igen jag lever på dem tankarna.

Efter skolan traskade jag och Hannele ner på stan och träffade Mårten och Pontus på Rhodos.
Dem åt lite godare pizzor än vad vildmannen hade att erbjuda idag kan jag lova.
Sen gick jag på stan med Mårten och det var faktiskt svin kallt.. jag hatar att det är så kallt ute nu.

Nu är jag hemma och svintrötttttt, ska som sagt var ta mig en dusch nu och sen blir det soffan ska dra på mig min mysdress och bara chillllla all night long.
Imorgon blir det stan, B&J och en William, det kommer bli hur bra som helst.

Nu är det höstlov!!!



Kommentarer
Postat av: charlie

säger ju att du ska göra lugg :)

2009-10-23 @ 19:55:09
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: charlie

brabra :D

2009-10-23 @ 20:11:12
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0