dagdaghejskoldag.

Då vare skola igen, redovisning nu på morgonen! det gick bara fint.
Nu ska vi börja med informationskampanjen och jag hoppas att jag hamnar i en bra grupp..

Sen idrott och psykologi. Bara teori på idrotten så det är ju skönt!
EFter skolan ska jag dra hem och göra läxa, eller planera en intervju.

hittade ett busskort idag vid bussen, skulle vara duktig och lämna in det då sa bussgubben
"men ta det själv och använd upp resorna"
..... men annars.

Jag saknar mina vanliga måndagar... kliva upp lång dag i skolan, hem och kanske träna, Se 90210 sen vänta vänta vänta och sen 22:30 DEXTER... alltså jag saknar att se dexter så jävla mycket.. jag vill att det ska börja igen.
Men det börjar ju inte förens nästa sommar typ.. fan fan fan.

Alltså mitt och Hampus samtal på msn igår spårade totalt, det var faktiskt så jävla roligt och utspårat.. haha!!

nu ska jag frysa ihjäl lite för jag har t-shirt idag och det är SVINkallt, måste nog ta på mig min hoddie sen.

Hannele säger hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0