BULLAR.

pappa var astaggad på bullar så då var jag världens bästa dotter ( vilket jag alltid är)
och ställde mig och bakade en massa bullar.. vissa vart retard.. så dem ska jag trycka i mig själv tänkte jag. MAAHA..

Linnea ska nog komma hit och sova imorgon, då kansake jag kan bjuda henne på lite retard-bullar.. hm.
jag har ju klippt lugg nu iaf! jag vart nöjd, snyggt blev det och nu ser jag ju mig själv igen, så lycklig när jag kan kolla på mgi själv i spegeln utan en lugg som är i vägen, jag förstår inte attt man kan vara så snygg som jag är egentligen..
ägda är ni som inte ser ut som jag !
HA.

om en timme är det 90210 och det skall jag minsann se.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Djerf

jag vill också se dig i spegeln utan lugg ivägen!

2009-10-26 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0