Always love, hate will get you every time, always love even when you want to fight

UNDERBARA LOV

Jag älskar att det är lov, så himla härligt bara!
idag låg jag i sängen en timme och bara lyssnade på musik, det var så himla skönt! sen klev jag upp och åt en asgod frulle. Nu ska jag städa upp i rummet och bädda upp sängen, sen ut på promenad med min hund. Sen hem igen och byta om sen ska jag springa 5 km! sköönt ska det bli. ska verkligen inte ligga på lat sidan detta lov. Ska hurta på!
ikväll kommer mamma hem och det blir brao, imorgon ska jag kanske dra på stan och kika runt, vi ser väl.
fick ett jätte roligt sms av linnea imorse, jag trodde helt ärligt att hon var full...! haha.

Jag hoppas ni har ett super bra lov och drick mycket te eller kaffe eller choklad, bara en varm dryck som är god.
Va med dem ni älskar och njut av att det är höst ute och att ni är lediga. Släpp skolan och sånt.
take care.




Sometimes the hardest thing and
the right thing are the same.

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: hahaha nejnej, inte HAN! i wish.. lol.

ne utan din lilla eh ja..

2009-10-25 @ 13:49:33
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/
Postat av: linnéaj

haha, klagar du på smset eller? (= PUSS

2009-10-25 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0