waking up in vegas

Jag har spenderat 20 timmar av min helg på att se True blood, jäkligt skön helg faktiskt, dock måste jag aktivera mig för annars blir jag en såndär deppäckelbrud som bara ligger och tänker på pateiska saker som ändå inte har någon lösning! det gillar jag inte.

True blood gillar jag i alla fall och jag ska nog kanske se ett avsnitt av dexter nu innan jag ska sova!
njaa kanske bara blir mysa till musik istället.
Ja juste, jag är kär i Alexander skarsgård också.. ska lätt stalka honom när han är i Sverige. hotstuffff

i alla fall så kom mamma hem för ett tag sen och hon hade med sig choklad till mig och te! tummen upp för henne.

Idag insåg jag en sak, eller jag har nog vetat om den länge, men idag så insåg jag den bara tydligt.. det tog nästan ett år för mig att känna såhär men nu gör jag det och det är en lättnad!

nu ska jag göra mig klar och sen ska jag lyssna på musica och sen sova. JAG ÄLSKAR ATT SOVA
imorgon Apu bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0