sugar

Denna dag var USEL. Det finns inga ord för den faktiskt...
först hade vi ingen engelska så jag hade kunnat sova typ 3 timmar till, sen var jag så trött så jag hade migrän och mådde skit dåligt. Efter det hade vi projekt och vår idé blev kapad av lärarna.. kul.
ORKAR FAKTISKT INTE. sen satt jag och Ibi med teoridelen i typ 3 timmar, tillslut tittade jag ut genom fönstret och började sjunga, då sa ibi till mig att jag tappat koncentrationen totalt, det var verkligen sant.

Skulle köpa en as fin klänning efter  skolan idag, men den var slut! jag passar inte heller i prinsessäckelrosa så jag åkte hem, ringde pappa och bad honom köra mig till Strömpilen i hopp om att klänningen skulle finnas där, men där hade dem inte ens fått in den. Då höll jag på att börja gråta (dramaqueen)
Åkte hem och dagens enda underverk var potatisbullarna till middag..
Nu har jag sett tusen avsnitt av diverse tv serier, nu ska jag se halv 8 hos mig.. shit jag tänkte plugga..
ska nog försöka plugga lite i alla fall..

Dålig dag som sagt var, kunde inte vara gladare över att den är över!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu taggar jag förövrigt summer -10 YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
lyssnar på taggmusik och jag vet att i sommar kommer carran vara på G och lycklig och det kommer lysa om mig.
Nu ska jag bara genomlida denna dystra vinter och må skit, sen jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0