Someone like me



Idrotten var så himla härlig, avslappning och massage! jag ska ta mig tid till att göra sånt hemma, bara slappna av i hela kroppen. Jag är faktiskt en väldigt stressad person det var värre för några månader sen men jag är fortfarande alldeles för stressad för att det ska vara bra. Jag kände mig så utvilad efter lektionen idag det var hur härligt som helst, så jag ska försöka fortsätta med det..

Har varit ute och sprungit när jag kom hem det var nödvändigt och det gick bra! nu är jag trött och har gjort psykologiläxan, ser Dexter nu sen ska jag se halv åtta hos med med mamma. Annars blir det mest tv serier och läsa en gammal teoridel.


Hoppas ni har en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0