nydag.

Helg äntligen.. somnade grymt tidigt igår! har nackspärr nu är lite smått sjuk också.. sämst.
jag är förövrigt typ fortfarande mätt sen kakfrossan igår, den var grym.
Jag och Emely var övertygade om att detta var det nya vi skulle syssla med, när vi ätit klart hade vi ångrat oss ganska hårt, man kan inte fika sådär mycket varje gång det går baraa inte.
jag har sovit under duntäcke inatt det var faktiskt det varmaste någonsin.. det känns som att jag har varit i en bastu typ.
Idag ska jag hjälpa mamma att baka någon paj för vi ska ha gäster ikväll, mamma är övertygad om att jag är typ kung på att baka paj.. vet inte riktigt hur hon har kommit fram till det?
Ikväll kanske jag och dem jag sommarjobbade med i somras ska träffas, jag hoppas verkligen det! det skulle vara hur kul som helst!!

Ja juste, mamma är astaggad på att se takida nästa helg! och hon försöker verkligen få med mig. Jag ska erkänna att jag aldrig riktigt lyssnat på takida, ett tag var dem mina hatobjekt för en anledning... men det gick över och nu kan jag väl i alla fall lyssna på deras låtar för dem är ju inte dåliga. Men jag får se hur jag gör om jag ska fara.. däremot vill jag se winnerbäck!!!!!!!!

Nu ska jag försöka äta lite frukost och sådär.

Ha en bra helg.!


Have I found you?
Flightless bird


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0