New moon+krille!

Har haft en super dag faktiskt!! hade super kul idag med i skolan, skrattade och höll på.
Sen åkte jag hem och duschade och fixade mig, sen ringer johanna och säger att hon är sjuk, PANIKEN!
smsar till alla jag känner ( tro mig det är inte speciellt många) det blir tillslut bästa kristoffer som jag ska få se filmen med.
Så jag drar till stan och träffade honom, han hann tala vett mig! måste bara säga det här...
Jag är så fruktansvärt glad för att jag har Kristoffer och William som kan tala om för mig vad som är rätt och fel, alltså dem styr inte mig dem säger inte åt mig vad jag ska göra, men dem råder mig att göra vissa saker och dem visar mig på något sätt hur fel jag hamnat i livet och dem hjälper mig att rätta till det, är ju bara jag som kan ändra mig men dem hjälper mig ENORMT! och jag är så jävla glad att jag har dem två, och jag skiter i om jag verka asfjantig som säger det här på bloggen men jag måste bara säga det! dem är underbara!!!!

I alla fall, vi såg filmen några vann första Twilight filmen och några tyg påsar som det stod new moon på, men jag var inte så svartsjuk då! <3

Sen började filmen och allt jag säger är , ni som kapat den, ni suger DAZE! och ni som tycker att den var sämre än boken, JA antagligen är den det eftersom om den ska vara lika bra som boken skulle filmen hålla på i typ 6 timmar och vem fan orkar se en så lång film? jag tycker att den var super jävla bra och den var utan tvekan den bästa filmen jag sett på länge, och jag älskar den och kommer inte ändra uppfattning, försök övertala mig om att den sög, men förlåt.. jag kommer inte ändra åsikt. I loved it! så fuck off om ni försöker ändra min åsikt.
OCH ROBERT PATTINSON ÄR SÅ JÄVLA SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tack till Krille som ställde upp att se den med mig!!

Imorgon blir det Betnér med william om biljetter finns kvar, shit vilken helg!
jag måste säga det igen
LIFE IS GOOD


Jag saknar dig, men det är okej för jag vet att det går över.



Kommentarer
Postat av: hanneeleeeeeeeeeeeeeeee

han är så jävla snygg!

2009-11-20 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0