Mysrum

Mitt rum är SÅÅÅ mysigt nu! det är precis som jag vill ha det! jätte mysigt och härligt. Det skriker Caroline Johansson om det oxå, nästintill perfekt! jag har bara städat idag med mamma och fixat rummet och sådär, men det var en ganska skön söndag ändå.
Imorgon har jag egentligen praktik, men jag ska jobba hemifrån.. känns jätte konstigt.. när man ska ha praktik sen är man hemma? ska puscha på pappa också så vi fixar det sista i mitt rum så det det blir ännu mysigare!
Sen ska jag på stan och köpa en halsduk! och bara kika lite på allt som finns.

Det är ett hål rakt igenom mig, det skär och gör så ont,
jag försöker hitta en anledning till att se framåt men just nu ser jag bara dig,
och jag saknar dig så jävla mycket..jag ska leva vidare åt dig och för dig
men just nu vill jag inte. Nu är jag alldeles för trasig.
Vars jag än tittar, allas ansikten ser ut som ditt. Alla ser ut som du
Men du är borta. Det är aldrig du, det är en inbillning.
Det bränner i mig, det gör så jävla ont.



Jag vill få vara den som somnar intill dig
och vaknar i närheten av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0