jag sitter här och äter frukost.

Jag har faktiskt världens bästavän William och jag saknar honom skit mycket..
vi har typ umgåts en dag i veckan sen vi började skolan, men inte nu i veckan. It sucks! och jag behöver den där dagen för att klara av dem andra dagarna.. Min fina vän och hans kusin har börjat med utmaningar nu och william åt alla sina måltider med pinnar! så himla roliga

Ibi och Hannele äter massa jävla blåa klubbor så dem är blåa i munnen hela dagarna. Jag är lika glad idag som dem andra dagarna! har kommit in i en bra period nu!
Ikväll äre dags som jag har längtat och taggat ikväll äre New moon och godis tajm och johannietajm<3!
Imorgon HÖR PÅ DETTAA
ska jag och william kanske se Magnus Bettner SHIT SHIT SHIT>TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT"!!!!!!!!!!!!!
jag hoppppas det blir!!!!!

Nu ska jag ha svenska och sen drar jag hem, ut med dogzen sen fixa fixa fixa!!! sen bio och sen tv serier när jag kommer hem.

tjaaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0