Jag saknar dig

Jag saknar dig så jävla mycket..
snälla kom tillbaka det här går inte, det gör för ont.
Har ett hål rakt igenom mig. älskade vän!

och det finns inget helvette, jord och himmel, det finns en himmel och ett helvette! att sitta på sin väns begravning, sin 17 årigaväns begravning, det är helvettet... att sitta och ta farväl av en person som inte ens levt halva sitt liv. Jag har inte ens letat anledningar till att det är som det är nu. Det finns INGEN anledning till att han skulle försvinna. Det finns ingen anledning att han av alla människor skulle lämna oss..
jag kände din närvaro idag, du var där. Du var med oss!
Jag kommer aldrig acceptera det här , ALDRIG. Du kommer alltid finnas kvar och jag kommer aldrig låta dig försvinna. Du finns kvar, föralltid.

Would you know my name 
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Älskade Niclas Norgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0