illamående

JAG ÄR SÅ TRÖTT SÅ JAG MÅR ILLA.....

ny skoldag.ny skolvecka.
Spagetti och vatten med  köttsås till lunch, USCH..
kunde inte vara äckligare mat..

Jag har min myströja på mig idag och den var nödvändig, ska krypa in i den på mediekommunikationen och typ sova..

nae.. har bara 2 lektioner idag, en av dem är idrott och då ska vi ha avslappning& stresshantering! herre gud va skönt!! sen dra hem och gå ut med hundarna (FML) sen ikväll ska jag träna, måste träna!! ska tagga till.
Sen ska jag se några tvserier och sova så jäääääääääääääävla tidigt... typ 7.. nej okej.. men 10.

Okej nu är det några som lyssnar på typ japanmusik eller kanske är det teletubies... ORKAR INTE......

ha en bra dag.... NOT.

Kommentarer
Postat av: linnéaj

DU JAG VET ATT DU ÄLSKAR OCH TAGGAR LIVET! :)

2009-11-09 @ 08:37:53
Postat av: caroline

Linnea... jag orkar inte ens säga att det är sant.

idag taggar jag inte, idag älskar jag inte jag bara hatar och orkar inte.

2009-11-09 @ 08:58:13
URL: http://carranjohansson.blogg.se/
Postat av: linnéaj

:O ringer dig senare btw!

2009-11-09 @ 09:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0