And now my mind is an open book and now my heart is an open wound and now my life is an open soul for all to see

Jag hatar verkligheten

jag vill sova, jag vill inte vara vaken, jag vill inte sitta här, jag har förstått nu, du är borta
Du kommer inte tillbaka, det gör för ont för att jag ska klara av det.
Idag reser jag mig inte upp, idag ligger jag på marken. Jag kan inte se framåt, kan inte se positivt.
Jag vet att jag måste gå vidare, men inte idag. Idag får det göra ont, idag är saknaden efter dig oändlig.
Du är för bra för att vara borta, det här är en falsk sanning. Det borde inte vara såhär.
Det är fel, det här är så jävla fel! kom tillbaka nu, jag klarar inte av att veta att du är borta.
Jag vill krama dig igen, jag vill skratta med dig igen, jag vill höra din röst jag vill bara veta att du mår bra
jag klarar inte av tanken på att du är borta.. det funkar inte. Hålet i mig växer, det gör så fruktansvärt ont..
Hur kan en person som gett så mycket till världen vara borta? hur kan en sån fin person som alla älskade vara borta? hur kan min vän, min 17 årige vän vara borta? jag förstår inte.. jag förstår verkligen inte.

Jag vill sova, jag vill vakna upp och veta att du lever, att du finns i samma värld som jag.
Jag vill inte vakna med smärtan, med vetskapen om att du är borta..
Jag lovar, du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och jag hoppas att
jag en dag ska få se ditt underbara leende igen, att jag ska få krama dig igen.
Jag måste tro på det, att jag ska få träffa dig igen.. annars kommer jag inte orka
jag måste tro på att du är på en bättre plats och att jag en dag får träffa dig på den platsen

snälla kom tillbaka.. snälla låt denna dag bara vara en dröm.. säg inte att det är sant att jag satt på din begravning idag, det känns inte som en verklighet.. men drömmar kan inte göra såhär ont.
Jag skulle göra vad som helst om det skulle göra så du kom tillbaka
Älskade ängel, vi ses igen.. på en bättre plats än denna, på en plats där inget sånt här kan hända
där döden inte finns, där jag kan få tala om för dig hur mycket du påverkat mig och hur mycket du betytt och betyder för mig, vi ses där.

Jag saknar dig
livet är så jäääääääävla orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0