I want your loving I want your revenge you and me could write a bad romance

har pluggat så fruktansvärt mycket till provet som är imorgon nu, ändå känns det inte som att jag har någon koll.. det känns inte sådär jätte stabilt.. jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att det mesta bara kommer komma när jag sitter och läser.

Greys anatomy var i alla fall hurrrrrrrrr bra som helst ikväll som alltid, mamma satt och frågade om typ allt och alla så jag fick typ förklara vilka som var tillsammans och vad som hänt och allt.. lite små kul faktiskt.
I alla fall så är jag glad att vi gör provet imorgon, då kan jag träna på kvällen!! måste skriva en svenska grej men den ska inte vara så lång så det är lugnt!
Ska bli skönt att få träna igen, det var typ jätte länge sen nu!!!! ska träna powerstrike som faktiskt är galet jobbigt.. shit jag kommer inte orka!

Snart är det fredag=new moon=jävligt lycklig=skit bra kväll och dag=HALLELUJAHMOMENT

Inatt vill jag sova med någon! länge sen jag hade ett sånt behov har anpassat mig till att sova själv, men efter att jag sett Greys så vill jag sova med någon!

OJ SHIT nu fick min mage utbrott typ.. den vill sova tror jag! ska leta upp min fågel sune och sova med honom.. shit vars är sune:( han är typ i garderoben i mammmas och ppappas rum.. jag har ingen aning... får kanske sova med min kamera eller något.. nu ska jag i alla fall sova.

Godnatt farväl ciao adjö adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0