Heal the scars from off my back I don't need them anymore

Måste bara säga en låt som jag älskar jag hörde den första gången i somras och den var inte bara fin i mina öron. Den har som något magiskt, det är som när man blir kär i någon, sådär jätte kär! sen finns inga ord som kan beskriva hur man känner för den andra personen, så känner jag för den där låten. Den har så många minnen och den är bara så fullkomligt vacker!!!

Låten heter
Radical Face - welcome home, son

jag tycker att ni ska lyssna på den för den är magisk!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Carro, du vet att jag finns för dig med va? Vi ska ta oss igenom det här tillsammans.

2009-11-04 @ 19:56:36
URL: http://[email protected]
Postat av: sandra höglander

ja, radical face är jättebra! :) har du hört glory och wrapped in piano strings? dom är jättefina!

2009-11-04 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0