dags att komma i form!

Ikväll ska jag träna, jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte.
Fast så känner jag alltid, så det ska inte få hindra mig! som jag sagt en miljon gånger, nu ska jag satsa!!
Det kommer komma värre dagar, dagar då jag bara vill ligga kvar i sängen och äta kladdkaka, men då äre bara att slå sig i facet och dra sig upp ur sängen! det känns ju faktiskt super bra när man tränat klart!
Det gäller att fokusera på målet och helt enkelt bestämma sig att den här gången är det dags!! nu jeklar.
har ändå inget bättre för mig än att springa och lyfta vikter.
Nu ska jag byta om och tagga till!
ciao


Bjuder på en bild från när
jag var i Göteborg i somras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0