Chillkväll

Jag skulle träna ikväll men nej nej nej, jag ska istället städa mitt rum och lägga mig i min underbara säng med en kopp te och se en massa serier. HUR SKÖNT SOM HELST JU!
Jag hade allvarliga fel idag på skolan vilket Ibi kan hålla med om, bara skrattade hela tiden!! och sen vare en sladd runt en stol, jag skrattade så mkt åt det så jag grät. Min humor...
ni som känner mig förstår, men ni som inte.. jag förstår er oförståelse, oj det där lät asdjupt men det är ganska lätt att förstå ändå.

Musik/dans treornas projekt var så jävla bra!!!!!!!!!! GRYMMA varom, grymma elever!!
En av anledningarna till att jag går på midgård, så jävla duktiga elever och man får uppleva så sjukt mycket!
asbra varom!!!

Nu ska jag ta tag i mitt rum sen myspys, och lite Medea äckel.

Imorgon äre New moon med bästa Johanna och en massa godis! shit va jag taggar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Edwardo!!!


En gång i tiden var jag lite blond.

Länge sen jag sa det här men : Life is good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0