APU

orkar typ inte ens skriva om den...
vi har fått ringt till alla grundskolor och förskolor i Umeå och bokat träffar med dem, ingen visste om att vi skulle intervjua barnen och skit.
Äsch... Ibi sa att jag skulle tänka posetivt så jag ska försöka med det.
Imorgon ska jag för första gången på 2 år till hörnefors skolan!! jag vet inte.. det kommer vara svårt, så mycket minnen där och så.. men roligt att träffa alla lärare och så:)

fick brev av pliktverket att jag inte behöver som dem säger tjänstgöra i försvarsmakten.
Kan det ha att göra med att jag skrev att jag var i dålig form , hade astma och inte var så taggad på att vara med?
i alla fall så äre jäävligt skönt att inte behöva tänka på det där mer. sen fick jag brev av jävla livmoderhalscancer spruta skit! herre gud har nog fått 5 st såna på ett år!!! snart köper jag en spruta och sprutar mig själv. Så jävla less, ddet är som att jag premunierar på dem där jävla papprerna.

Nu: fika och läxa.
Sen: true blood och chilling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0