willzor.

Efter att jag varit med Hannele idag och köpt julklappar åkte jag hem.. sen tillbaka till stan.
jag och william hade besämt att vi skulle ses 15.50 på apberget. Jag väntade och väntade och väntade, tills klockan var 16.20. Då står en filur utan för synsam och börjar gå bort från apberget.. jag går efter och förstår inte varför han är påväg bort ifrån mig.. sen när jag är sida vid sida med honom tittar han på mig och slänger av sin luva och sina hörlurar och frågar vars fan jag har varit och varför jag inte har smsat..
C: Men.. vi skulle ju ses på apberget?
W: men jag har ju stått på vasaplan i en halvtimme nu..........

Sen kramades vi bara och skrattade hur mycket som helst, det var verkligen en typsikt William och caroline grej!
vi hann iallafall ses en stund och det var underbart! han är världens bästa.

NU ser jag idol och bara myser med mamma och pappa. har ätit för mycket skit som alltid.. sämst.

Kommentarer
Postat av: willz

big time fail

2009-12-13 @ 09:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0