vårdcentralen.

Idag vaknade jag och skulle gå till vårdcentralen, men då ringer dem och säger att läkaren är sjuk.
Då säger jag åt mamma att jag går och sover igen. Då kommer hon sen in 10 min senare och säger att jag har fått en ny tid idag klockan 1. Så då sover jag till halv 12, går ut med hundarna och dem gör mig galen faktiskt..
Sen duschade jag och gick iväg. Satt där i typ en halv timme. Det kom folk och sedan blev dem hämtade och sen kom det nytt folk och dem blev hämtade och jag bara satt där. Sen kom min läkare, hon tittade på utslagen och sedan skrev hon ut en kräm. Så jag har i alla fall ingen infektion, det var tydligen bara utslag och nu måste jag smeta på en kräm varje dag istället och absolut inte använda parfymerad deo.. happ det kunde ha varit så mycket värre så det känns bra i alla fall..
Nu ska jag städa mitt rum sen iväg och träna. Sen plugga.

Ikväll är det Ugly betty som jag hade tänkt se, sen pluggpluggplugga.

nu ska jag ta tag i städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0