tell 'em that it's human nature

Usch så stört trött jag är idag..finns fan inga ord.
Jag somnade astidigt igår, för jag var typ halvsjuk, frös och sådär. Sen när jag vaknade imorse funderade jag på hur jag skulle klara av att sätta mig upp i sängen utan att svimma. Jag tog mig upp och började fundera på hur fan alla människor klarar av att kliva upp i mörkaste natten varje morgon? vad fan äre som gör att vi orkar det och inte faller samman i en grumlig massa? JAG ORKAR JU INTE? jag orkar inte kliva upp 6 varje morgon?
Snälla kan det komma massa snö så det åtminstone blir lite ljusare ute? jag vill bara ha sommar, vakna av solen som lyser i ansikter, jävla Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag i skolan igen i alla fallm satans trött och allt...
ikväll ska jag träna, hur fan det nu ska gå... men det måste gå!
Sen äre dans imorgon igen, åhhh så roligt!!
så galet taggad på det.
Måste även göra min psykologi, röv.
Efter skolan måste jag köpa ny sprit, min försvann ju och min andra tvätt grej suger.

nu ska jag försöka vakna till lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0