supermassive black hole

HAHA! alltså praktiken är bäst nu!
sitter med Ida, Ida och Johanna.. vi har bara druckit choklad hela dagen, jobbat med texterna och bilderna och skrattat.. mest skrattat!!!!!!
så himla härliga<3

jag har fotat en massa så jag ska lägga in bilder sen!

nu äre bara 2 timmar kvar tills jag ska få träffa bästa, jag taggar!

Jag har saknat honom hur mycket som helst.

Sen ikväll är det greys anatomy och kanske träning om jag orkar.
Ska även fixa klart allt för redovisningen som är imorgon.. och skit sprutan. fuck

sen mina vänner, jag ska pierca mig efter sommaren om jag fortfarande vill det..! har jag bestämt. och det var en annan sak också men den behöver jag inte skriva häärah.

Nu ska jag försöka göra klart jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0