summer tvåtusentio.

Måste skriva av mig!

Shit va taggad jag blev på sommaren!!!! jag vill ha sommar nu..!!
längtar efter jeansshorts och bruna ben, längtar efter bikinilinjer och jordgubbar.
jag längtar efter solsken som gör en på bra humör, jag längtar efter Peace and love, jag längtar efter att fylla 18.
Jag är så jäääääävla nöjd med mitt liv nu och ja.. det har gått upp och ner i flera månader nu. Jag har längtat efter den där personen som kan ge mig stabilitet och kärlek.. sen insåg jag nu, precis nu ikväll att jag är den personen.. jag har längtat efter mig själv, ingen annan kan ge mig stabilitet och kärlek som är tillräcklig för att jag ska vara nöjd. Jag kommer aldrig finna lycka om jag inte är lycklig med mig själv, jag är lycklig med mig själv.
Jag har världens finaste vänner, och dem är kanske inte 1000.. dem är några stycken och jag har hellre dem få än flera som är falska. Jag älskar dem! Jag har världens bästa vänner, Linnea och William, och dem har jag haft i mitt liv i snart 10 år. Jag hade aldrig varit den jag är idag utan dem! och jag har världens finaste familj som jag älskar mer än allt.

Jag vet att imorgon kanske är en dålig dag, en dag då jag helst ligger kvar i sängen och dränker mig själv med alla jobbiga minnen.. men någonstans i bakhuvudet måste jag ha dem där tankarna på att det bara är jag själv som kan bestämma om jag ska ligga kvar och dränkas eller kliva upp och kämpa. Jag måste bli stark igen! starkare än någonsin.. jag är inte ensam, jag har vänner och familj runt om kring mig, men dock spelar det ingen roll när det kommer till mina beslut och mitt sätt att tänka.. Man får en chans i livet, en enda, sen är det mörkt och slut. Jag måste börja ta den chansen och lämna all skit tills min chans är slut, då kan all skit som varit få äta upp mig och dränka mig. Men nu, idag.. så måste jag ta chansen!
jag älskar mig själv, och det tänker jag inte skämmas för, för många gånger har jag låtit andra bestämma över mig, ta mina beslut, men no more.

Nu måste jag överleva denna mörka vinter, sen på sommaren så hjälper solen mig att orka.

tack för mig.



Kommentarer
Postat av: Rebecka Djerf

blir jätteglad när jag läser det här! Jag blir så jävla glad när du säger att du älskar dig själv! Det borde du!

Vi andra älskar dig för den du är, så du borde också det! (:

2009-12-26 @ 23:31:41
URL: http://asisawit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0