sista dagen

Sista dagen på praktiken idag!
har tagit grissprutan nu så jag har ont i armen och känner mig typ förlamad..
dock trodde jag att den skulle göra ondare än vad den gjorde, jag glömde bort att andas och blev tillsagd att inte äta sprutan.. wellwell.

Vi ska bjuda på fika idag och sitter med varsinn kopp choklad.. 10 till ska vi kanske hinna dricka..?
vi redovisar klockan 15.00 sen drar jag hem och ska kanske träna ikväll om jag inte får mer biverkningar.. kanske inte ska träna? nja.. kanske ska krypa ner i sängen i myskläder och se massa film och serier istället?
svårt val.... inte.

Nej en myskväll kan behövas, kan dock ta en promenad och få lite frisk luft i mina lungor.. kan behöva bestiga stigar som gör mig på ett annat humör.. jag vill inte känna mer, tänka mer. Jag vill veta att du mår bra, att du finns kvar.
älskadevän..

Det är inte roligt att ens försöka när man bemöts av såna hårda ord, sånt sätt.. nej fan det var inte roligt någonstans!

Det tar tid, eller nej.. det kommer inte ta tid.. det kommer alltid vara jobbigt.. ingen tid i världen kan fixa det här.. ingen tid kan läka detta sår. Men man måste lära sig leva med verkligheten, jag måste finna ett sätt att hantera alla känslor och tankar, hitta ett sätt att komma på rätt spår. jag vet att du inte velat se mig såhär, men jag kan inte vara på annat sätt när jag vet att inte du finns kvar.
fan

Men jag mår bra idag, jag har ont i armen av sprutan, men jag mår bra.. jag hoppas att tankarna inte äter upp mig ikväll.



Jag älskar dig och du är min bästavän och så otroligt mycket mer!
Jag önskar jag kunde förklara med ord hur mycket du betyder för mig,
det finns inga ord! verkligen inga ord.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0