New moon!

Alltså jag älskar filmen! kommer köpa den direkt den kommer ut på film och spendera flera Fredags och Lördagskvällar framför den! så sjukt bra.
Det var så roligt när jag såg den nu! det var bäst....

När jag väntade på bussen till stan så vare två killar i 23 års åldern som satt och väntade. Dem såg typ bra ut antar jag.. sen så ställer jag mig bredvid och väntar. Lyssnar på musik som jag alltid gör, plötsligt hör jag en röst som går direkt in i örat på mig , så jag förstår att han står nära.. då vänder jag på mitt ansikte och tar ut en lur.
" Hej.. du.. vilken tid kommer bussen?"
Jag: ja eh.. den.. går.. öm.. 32 från mariehem.. marieberg menar jag.. så den är väl här.. 40 typ!"
Killen: jaha.. tack då..

Han STANK öl, och allt men shit va jag behövde att han gjorde sådär, jag bara skrattade för mig själv och fortsatte lyssna på musik.

På bio så vare en kille som satt bakom mig och hannele asrolig, det var i slutet av filmen när Edward kommer och kör, då står Jacob i vägen. Då säger killen bakom oss när man ser att Jacob står i vägen

" MEN SNÄLLA?! sluta någon gång....."

det var så jävla roligt!!! antingen var  han trött på att Jacob förstörde hela tiden, eller så ville han bara hem och sova! haha askul i alla fall..

Filmen är i allafall magisk och jag älskar den! får rysningar och allt av den.
Ni som inte sett den borde se den för den är så grymt bra!
Annars så har jag såndär skön smärta i armen, alltså låter aswierd... men när det gör ont är det skönt.. kanske bara jag som tycker så? haha.. men så är det i alla fall.
Imorgon ska jag på Hanneles dansuppvisning, jag taggar hur mycket som helst att få se henne dansa!! hon kommer vara så bra!

Sen ska jag försöka träna på kvällen, börjar bli ett tag sedan nu!

nu ska jag lyssna på soundtracket till New moon som för övrigt också är SUPER bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0