Carolines tvåtusennio

Såhär såg mitt 2009 ut på ett ungefär:


Jan: I början av året var jag lycklig och kär, livet lekte och jag var super nöjd med allt, jag bakade pizzor och kladdkakor för fulla rullar.

Feb: Var jag en avundsjuk och osäker person som förstörde mest för sig själv.

 

Mar: Åkte jag till paradisbadet och var på bio med Robin. Allt var super tills en dag då hela livet rasade samman och jag blev en bitter person fylld av hat. Var hos tandläkaren som mördade min mun, fick en låtsats tatuering som jag var fruktansvärt nöjd med. Jag hade väldigt långt och blont hår. Jag träffade Kristoffer för första gången. Jag tog ett till hål i örat.

 

Apr: Kämpade för att orka dagarna och tränade så ofta jag kunde. Har dock glömt det mesta som hände jan-jun eftersom massa bilder försvunnit och mitt minne inte är så jäkla bra.

 

Maj: Firade jag valborg med världens bästa människor i Sörmjöle.  Jag grillade med Caroline och massa andra trevliga personer. Jag spelade brännboll och tränade en massa på gymmet. Klippte mitt hår kortare än vad som var tänkt. Fick G på Mattenationella och jag blev världens lyckligaste. Det var super varmt utomhus och jag var barnvakt åt dem underbaraste älsklingarna. Liam fyllde två år och vi var där och grattade honom. På kulturnatta var jag med Linnea, jag ramlade i en soffa och vi såg pojkar som ville visa sina allra privataste delar för oss. Vi låste in oss på en toalett på Balder och försökte få ordning på håret som blivit nyduschat av regnet.

 

Jun: Var jag hos tandläkaren igen och hon var ännu våldsammare mot min mun. Taggade sommaren mer än någonsin och kände att händelsen i Mars började glömmas bort. Jag tränade fortfarande så ofta jag fick chansen. Var förälskad i Edward Cullen och ville mer än någonsin vara Isabella. Var med bästa Emely, vi chillade på stan och hade våra underbara samlat. Jag var hemma hos sondell med en massa andra pojkar och hade en av dem bästa kvällarna som jag haft på länge, vi spelade fotboll och åt en massa, såg fotboll och hade superkul! Åkte motorcykel med pappa och vilket var super! Jag slösade tid på att hata tre personer enormt mycket och hade gjorde vad som helst för att spränga dem i luften. Gick ut skolan och drog till syster i Göteborg. Hade den underbaraste veckan och ville aldrig åka hem igen. Kände mig som Carrie Bradshaw i Sex and the city. Jag solade och badade och umgicks med vänner. Sen fyllde jag 17 år och lyckades bränna upp mig så jag var tomatröd. Fick en kille efter mig som smsade mitt i natten så jag blev arg. Blev Beroende av Dexter och Sex and the city.

 

Jul: Såg jag en massa Dexter, Anna kom hit och hälsade på, vi var på stan när det var Daniel lindström och chillade en massa. Blev kär i americas best dancecrew. Började sommarjobba på Nydala och fick de tre bästa veckorna någonsin. Var så lycklig så jag inte visste vars jag skulle ta vägen. Jag fick uppleva riktig kärlek igen. Var och såg baksmällan på bio med Linnea, Krille och William och den var så galet rolig och bra. Blev för första gången riktigt jäkla brun!

 

Aug: Knaprade jag tabletter och var därför deprimerad av det. Träffade Emely och fick mitt nödvändiga terapi snack, saknade en person så mycket så jag inte visste vars jag skulle ta vägen. Avgudade fortfarande Dexter och taggade därför dem sena måndagskvällarna. Var på bio med bästa William, såg ice age 3 och vi grundlurade Linnea genom att få henne att tro att jag och William plötsligt blivit mer än vänner. Var på barnens hus med Linnea och prövade massa roliga kostymer.  Fick mitt hjärta krossat för andra gången detta år. Blev Brunett igen innan skolan började. Hade sommaravslutning med dem bästa i sörmjöle, grillning och mys!Skolan började igen vilket inte var så kul. Var och såg Mates of mine på hamnis och det var magiskt! En liten prinsessa fyllde 1 år<3

Sep: Knaprade jag fortfarande tabletter men var inte lika deppad. Hade skolfoto i skolan och jag såg ut som en anka på bilden. Började umgås med William minst en gång i veckan vilket ägde. Rappade inför alla medieeleverna och impuls piercade sedan naveln. Jag och William spelade sönder pegball och blev mästare på det. Drack en vanilla coke som var det godaste jag druckit detta år. Greys anatomy började om vilket gjorde mig glad eftersom jag älskar det programmet.

Okt: Var jag galet less på skolan och hade inget hopp alls om att jag någonsin skulle få jullov. Mamma och pappa åkte utomlands så jag passade på att ha en film kväll med en massa mys för mig själv. Hannele skulle äta en klubba som gick i tusen bitar, jag kunde inte sluta skratta!! Det var händelser som fortfarande gjorde bitande ont och sveket gjorde mig bitter och ledsen. Jag åt ett kilo makaroner och passade på att göra ett videoinlägg. Mamma och pappa kom hem igen och hade köpt med sig mitt favoritgodis! Det var gudagåvan till mig. Köpte Erik Hassle skivan, vilken man! Insåg att jag hade nattskräck och sen den dagen har jag haft gräsliga nätter. Fick i mig lite navelrengöring, det var inte gott så det är inget jag rekommenderar. Ville få lite förändring i tillvaron så jag klippte lugg. Jag förlorade en underbar vän och en ny syn på mitt liv.

 

 

Nov: Var jag på fika buffé med Emely och vi åt tills våra magar höll på spricka. Fick så enorm tandvärk så jag trodde att jag skulle bli tvungen att dra ut den. Såg New moon med Krilleboy vilket var höjdpunkten denna månad, förälskelsen för Edward tog fart igen. Jag och William failade sönder när vi skulle se Betnér men stod på vasaplan när hela grejen började och den var på universitet. Såg två säsonger av true blood på fyra dagar och blev besatt. Hade praktik på kommunen och drack mest en massa onyttig choklad och blev sockerhög. Åkte på ikea med mamsen och inhandlade en massa grejer till mitt rum.

Dec: Handlade jag en massa julklappar. Tog spruta mot swinflue och ramlade av sängen rakt på armen, duktigt av mig. Var och såg new moon en gång till med Hannele! Älsklings Edward.  Jag var och såg Hannele dansa, hon var hur bra som helst. Vi hade ” Suit up day” i skolan och jag gick runt i kostym hela dagen. Såg hemska filmer och sånt, så jag bestämde mig för att bli vegetarian. Erik vann idol så jag vart asglad. Min farfar dog. Firade jul med min familj och fick en massa fina presenter.



När jag ser tillbaka på året så har det varit mest dåligt. Det har bara hänt massa jobbiga saker. Men positiv som man måste vara så känner jag att jag troligtvis har lärt mig en del om mig själv och om andra människor. Jag har lärt mig att man ska ta vara på sitt liv för det kan ta slut när som helst, jag har bestämt mig för att slösa mindre tid på människor som inte alls förtjänar min tid och jag har inte alls några planer på att någonsin förändra mig för någon människa igen utan vara nöjd med den jag är. Jag har växt detta år, även om det inte känns så. Nu ser jag fram emot 2010, Peace and love väntar och min 18 års dag. Nu ska jag göra det bästa av alla dagarna, det kommer mot gångar och dem måste man fightas med innan det kommer bra dagar igen. Ta vara på varandra, det är det viktigaste jag lärt mig i år. Även att du kanske klarar dig utan den där personen som du inbillar dig är bäst för dig.

 



Kommentarer
Postat av: Rebecka Djerf

Du är så jävla fin!

Ska se till att du får ett bra 2010. Ska göra allt jag kan!

2009-12-25 @ 20:05:15
URL: http://asisawit.blogg.se/
Postat av: Pillan

I aug fyllde en liten prinsessa ett år också!

2009-12-25 @ 20:28:16
URL: http://www.mellanbuskarochtrad.blogspot.com
Postat av: Rebecka Djerf

Det hoppas jag också! Det behövs verkligen!

Sköt om dig gummsan!

2009-12-25 @ 21:33:07
URL: http://asisawit.blogg.se/
Postat av: Pillan

Tror det är nån som behöver sova, hon fyllde ett inte två :D

2009-12-25 @ 22:39:14
URL: http://www.mellanbuskarochtrad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0