American pie.

Jag har sett den senaste american pie filmen, hahaha! tur att alla som jag pratat med om den säger att den är sämst och jag låg och skrattade mig genom hela filmen.. hm.

Jag ska i alla fall beställa fintröjan ikväll<3 så denna dag var perfekt!!!!!!!!!
Ikväll ska jag och mamma och träna body pump, himmel och pannkaka, jag vill bara sova..
och nu äre visst scrubs på tv också.. sa jag att dagen var perfekt?
Mamma är less på mig för jag har pratat konstant om Erik hela kvällen, haha! what can i say? man brukar väll prata mycket om den man är kär i tsssssss.

Om några dagar är det 2010. Då är detta jävliga år slut, fan så skönt!!!!!
måste klura ut mina nyårslöften, nu så ska jag se scrubs.


ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0