bara en sak.

Jag önskar att jag kunde ge alla er en bra förklaring så ni skulle förstå, ni som tvekar. Ni som tycker att det har gått fort och stör er på det. Jag önskar att jag kunde förklara, jag tror att vissa av er har sett det med egna ögon. Hur han tittar på mig och hur jag tittar på honom, det gör väl det hela mer logiskt antar jag. Jag gick inte ut med tanken på att såra någon i det här och det är väl alltid någon som blir sårad när någon annan är lycklig, men tro aldrig att det här är någon slags hämnd eller bara något som händer för att jag ska slippa känna all smärta som jag känt.
 
Jag har varit otroligt ledsen och sörjt att saker och ting går sönder, jag har verkligen varit trasig och jag har varit ledsen. Men det här är inget som jag gör för att försöka laga mig själv eller göra processen enklare. Jag har släppt det onda och gått vidare och jag träffade någon på vägen, vilket var helt oplanerat men det hände och jag är ledsen men jag kan inte be om ursäkt för hur jag känner för den här människan. Han gör mig lycklig. Det här är sista gången jag tänker prata om det, om hur detta inte är något som jag ser som något kortvarigt eller som en tröst.

Jag älskar honom.
Och jag kan inte möta era åsikter kring hur fort det gick, det passar kanske inte era normer och det kanske inte passar hur man skall göra när det tar slut med någon. Den där tiden man skall vara ensam kanske inte ska vara lika kort som denna blev, jag ber er inte att förstå men jag ber er att sluta prata bakom min rygg om det och sluta ha förutfattade meningar om det. Det är inte er det handlar om, det är inte er mina val påverkar och därför får ni gärna hålla tyst om eran åsikt.
 
Jag hoppas ni kan försöka förstå att jag är otroligt kär i en människa som avgudar mig och som jag ser upp till och tycker är helt fantastisk. Jag hoppas att ni en dag kan se det och vara glad för min skull istället. Och ja, det kanske går åt helvete en dag, men då är det mitt problem och hans problem, inte erat problem.
Jag hoppas ni kan roa er med annat än att fundera på varför jag är så fruktansvärt förälskad i denna kille så att jag slipper behöva bli besviken över hur missunnsamma ni är.
 
Jag kommer inte anpassa mig och jag kommer inte vara singel bara för att det passar era åsikter bättre, kommer inte prata om det här en enda gång till och jag ber er att hålla era åsikter om mitt förhållande för er själva, jag vill inte veta och jag kommer inte lyssna. Så släpp det, för det tänker jag göra.
 
Peace out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0