Om Rocky kan så kan jag.

Jag har varit sjuk i en månad nu, inget skämt, ingen bortförklaring, utan bara riktigt sjuk i 4 månader. Men nu är det färdigvilat, imorgon ska jag på spinning 7.10 och äta rent och bra i tre månader, ölkaggen har gjort sitt, den har värmt mig bra i vinter, om ens det.. men nu ska den få gå i ide tills jag blir 60! är otroligt glad att jag har en så bra pojkvän som taggar mig och vänner och familj.
De som inte peppar dig utan drar ner dig med dåliga kommentarer, åt helvette med dem! de är bara så negativa och avundsjuka på att de inte är lika motiverade som du är, + att deras kommentarer är inte värt energi, lägg den på att lyfta skrot istället och springa snabbare än du gjorde igår.
 
Nu kör vi igen! 
 
Bring it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0