Strong is the new skinny.

Idag var vi på gymmet och jag körde mitt vanliga program, men tänkte ändå att "'äsch nu var det ju så längesedan jag prövade plankan, kanske ska se hur länge jag kan stå på tå" 
Jag stod 60 sekunder på tå i plankan, för en månad sedan stod jag inte ens 30 sekunder utan att halvdö.
Det var den underbaraste adrenalinkicken på länge, allt slit dessa tre veckor betalade sig så jäkla bra! 
Imorgon börjar vecka 4, och den 3 Februari har vi nått delmål 1. Sedan är det bara att kämpa vidare, den 3 juni ska det vara minus 10 på vågen. Första invägningen är 3 mars, är jäkligt spänd på det! Februari blir en månad i konditionens och stretchens tecken, ska helt enkelt bli väldigt vig denna månad. Det är mitt andra delmål.
Jag införskaffade ett par skit snygga hörlurar idag i den snyggaste färgen och riktigt bra ljud i dem. 
Nu är det inget som stoppar mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0