Länge sedan sist.

Hej, ja nu är det länge sedan sist. Har ju mest varit på min inredningsblogg, rätt sjukt.. startade den för att blogga mig fram till dröm lägenheten och efter bara någon månad så befann jag mig där.
 
Jag har i alla fall börjat träna nu, stenhårt! jag har tänkt gå ner minst 10 kilo tills Juni månad! två veckor har passerat sedan jag verkligen kom igång, tidigare har jag tränat men ändå ätit riktigt dålig mat vilket inte riktigt gett något resultat. Nu i alla fall så äter jag nyttigt och har tränat 4 gånger i veckan senaste 2 veckorna. 
Jag tar det rätt lugnt mentalt med resultaten, jag vet att det tog lång tid att bryta ner denna kropp och det kommer ta lång tid att bygga upp den igen. Men jag har bestämt mig, jag har aldrig varit så bestämd någonsin!! det är nu eller aldrig. 
 
Imorse var jag på spinning 7.10 och körde efter ett pass i gymmet. Jag tyckte det kändes skönt att passa på när jag ändå var där. 
 
Imorgon och Lördag är det vila. Sedan får jag se om jag kör ett pass på Söndag igen! 
 
2013 är mitt år att bli den jag vill vara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0