Min brist på stil

Herregud va min garderob är proppad med kläder nu, jag ska verkligen göra en REJÄL rensning snart, sälja bort lite kläder tror jag. Det är helt otroligt att jag har en garderob proppad med kläder men inget som jag kan ha på mig, for real. Jag gillar kanske 5 av alla dessa plagg. Det skulle säkert gå bättre att ha på sig kläderna om jag hade en aning om hur. Jag har verkligen ingen bra stil, eller jag har inte ögat för det kan man väl säga. Jag köper kläder sedan kan jag inte matcha ihop det på sättet jag önskar. 
Nej kort och gott är jag väl ingen fashiongirl, skulle aldrig kunna ha en modeblogg, modeflopp är ordet att beskriva mig. Jag skulle verkligen behöva en stilcoach som kommer hit och röjer lite i garderoben och lär mig hur tusan man ska klä sig för det har jag verkligen ingen koll på. Louise Roe från Plain Jane får gärna komma hit och röra om i min garederob för hjälp behövs.. 
Tur man är bra på mycket annat istället, men måste tammetusan lista ut mitt klädproblem för någonslags koll måste jag ändå skaffa mig! 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0